Background

Wednesday, June 19, 2013

ME @ MHI TV3 ......

Salam....untuk   semua  customer & pengunjung Blog  saya ...sudah  lama  tidak  menulis  di  blog  ni.... seperti sebelum  nie  hanya  salam  dihulur  dan  kemudian   disusuli  dengan  barang2  untuk  jualan ...semua  kerana   saya  tidak  berkesempatan   lagi  untuk  menulis   atau  bercerita ...Alhamdulillah   sekali  lagi     diberi   peluang  untuk merasai  pengalaman  kedua   shooting  dengan  TV3   kali  ini  untuk  MHi  Segmen  Bingkisan.....kali  ini  shooting  lebih  kepada  cerita  teko  dan   biz online  saya ... dan   buat   saya   ini  adalah  satu  pengalaman  yg  berharga  dan  berupa  rezeki  kurniaan  dari  Allah...Syukur  Alhamdulillah...So  in  shaa Allah  jika  tiada  aral  melintang ...esok  20.06.2013  cerita   teko  saya   bakal  ke  udara  jam  7  pagi   di  MHi  esok....:)         










No comments:

Post a Comment