Background

Wednesday, January 6, 2010

AYAMMMM......OOOOOO...AYAMMMM, RUNNER AYAMMM.. PLACEMATE AYAMMM....& ITEMS FOR SALE.....

SALAM BUAT TEMAN2 BLOGGERKU.......
N3 akak hari nie nak share dengan u all saki baki ayam yg ade kat rumah akak......Untuk Ida Cottage...okey idah aku dah takde utang ekkk hari tu ko tanyer aku ayam ...ko layan le ayam2 yg ade nie....hehehehhe.....actually ade gak lagi 2-3 ekor lagi yg akak tak snap lagi...tapi dah le tu takut nanti...u all boring pulak dengan ayam2 akak nie....




Haaa.....nie ayam folkart akak..ianyer dilukis oleh sepupu ku sayang ...cik puan qamellia ..weiiii TQ beb..aku suka sangat...ko memang berbakat beb..tak macam sedara ko nie yg tangan memang keras kematu...hahhaha...ko tunggu aku anto kuali lak pas nie...pastu aku nak anto piuk ...hahahhaha ko tunggu tau ko jangan lari lak.....banyak bende aku nak anto nie...lambat pun tak aku setia menanti....walaupun sebenau nyer ko sedia maklum sepupu ko nie bukan nyer jenis penyabau sangat...tapi tak pe aku rela.....hehehhe



Ini pulak ayam yg barter dengan kak yah (yaya cottage) memang akak suka ayam dia kiut miut....



Yang nie ...jugak latest collection...naik semak dah tingkap dapo...



AYAM CHECKS GEMUK (YG DALAM GAMBAR SIZE L & S)
size (L)- RM79
size(M) - RM69
SIZE (S) - DAH ABIS



AYAM (A)
PRICE : RM48 FOR 1 SET ( 4 PIECES)
UKURAN - 8"



AYAM (B)
PRICE : RM48 FOR 1 SET ( 4 PIECES)
UKURAN - 8"





RUNNER AYAM
PANJANG 52"
PRICE : RM23



PLACEMATE AYAM
PRICE : RM6.90



HANGER AYAM
PRICE :RM9.50 - EACH ( DARI KIRI - A,B,C & D)
Sorry yer gambor kelabu asap...



PILLOW (FRIENDSHIP)
PRICE : RM22



PILLOW (CATS)
SIZE : 15" X 15"
PRICE : RM29.00

WOKEY.....N3 AKAK UNTUK HARI INI....SAMPAI KITE JUMPA LAGI INSYAALLAH...DAAAAAAAAAAAAAAAAA....

No comments:

Post a Comment